15OKTOBER

Är så nervös så att min mage har vridit sig in och ut och jag vill spy upp maten jag just ätit. Varför vet jag inte. Kanske för att jag är väldigt noga med tiden och just nu irrar jag bort den ordentligt i huvudet, jag måste med 16:50 bussen, är kanske nervös inför matchen? Men jag har aldrig vart såhär nervös inför en match i hela mitt liv, nåt fel är det! 
Sitter och lugnar ner mig med Pirates of the Caribbean (Hans Zimmer) musik och för ett tag fungerade det, men nu vrider sig magen igen.. Panic at the disco, kan det inte bara försvinna!! Kan inte Pirates 4 kommer ut nu nu nu nu nu!!!!

Efter matchen åker jag hem till Hanna, i Lerum, och spenderar hela helgen där. Gisses amalia vad skön-t! Så ni kommer nog inte höra så mycket av mig denna helgen.
Måste även berätta att det är otroligt hur mycket jag dagdrömmer, but I love it! Min bok jag läser, den man Älskar, hjälper mig lite extra på traven.

''Ellen Dempsey har allt: en våning i New York, en framgångsrik karriär som fotograf, och inte minst underbare maken Andy. Ellens äktenskap inte bara verkar perfekt, det är perfekt.

Men tre månader in i det lyckliga äktenskapet springer Ellen på Leo - första kärleken som bara försvann ur hennes liv efter ett bråk en nyårsnatt för sju år sedan. Leo, som helt utan förklaring lämnade henne hjärtekrossad och bitter. Det ena leder till det andra. Ellen börjar ifrågasätta det liv som hon lever tillsammans med Andy ... För om Andy är den stora kärleken, varför kan hon då inte glömma Leo?''

Amazing book, read it!
Nu måste jag packa och städa lite här i rummet. 
Pusssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0