11OKTOBER

Har jätte irriterande ögon, sticker och kliar, när jag går får jag in massa luft i ögonen så det känns som att dom ska torka ut. Mamma har påstått att jag haft röda ögon i 3 dagar nu. Skön känsla! 

Skulle tat nytt kort för mitt pass men icke sa nicke, istället skulle polisen krångla med det ena och det andra. Fick inget pass med mig hem, men lite ansiktsprodukter köpte jag med mig hem, från L'oréal.


Vackra google bilder.

Kan rekommendera de Clinique setet jag köpte för några veckor sen, redigt bra 1-2-3 steg! Det räckte flera veckor, dock råkade jag spilla ut lite av ansiktsvattnet så det tog slut lite fortare men det räcker att börja med det ''prov paket'' dom har.

Nu håller jag på att bestämma mig för vad jag ska kolla på, PH premiären eller Halv åtta hos mig.. It's a difficult choice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0