NO ONE'S GONNA LOVE YOU

När jag stod i duschen insåg ja något som var riktigt läskigt!

För exakt 1 år sedan hade jag en blogg pause i drygt 14 dagar. Dom 14 dagarna skulle bli börjat på 4 förjävliga månader!
Inte nog med att det var 1 år sedan det hände, utan för exakt 1 år sedan åt jag lasange, precis som idag, det måste vart riktigt timeat?

För exakt ett år sedan mådde jag psykiskt dåligt och jag hade huvudvärk som om jag hade en bomb som skulle sprängas vilken sekund som helst. Ungefär som det är idag, jag mår inte så psykiskt dåligt som jag gjorde då utan nu har jag huvudvärk och det känns som om att jag ska svimma en gång i timmen. Det kan komma då och då att det snurrar något så kopiöst, det är som att leva i en karusell som aldrig sluta snurra.

Men det läskigaste med det hela är att det som hände för 1 år sedan - det kanske händer igen.
Jag känner exakt såsom jag gjorde för 1 år sedan med min klass just nu.
Jag har sett ''den där'' gubben jag såg när jag var ute på min 40 min promernad igen. Jag är rädd för honom, jag tål honom inte!
Snälla, snälla, snälla, jag vill inte att den 25 november ska börja någonting nytt, dåligt, som för exakt 1 år sedan.

Detta känns som något test där allting då ihop. Som när flygplanen körde in i WTC, det finns saker som ''bevisat'' varför just det datumet osv.
Jag känner mig rädd om tanken jag har om vad som kommer hända här näst, jag hatar detta datum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0