28NOVEMBER

Första advent!

Har haft en jätte skön dag (ensam) här hemma. Städat hela mellan våningen, tänt brasa och ljus, satt i franssar på halsduken jag stickade för ett årsedan och, när familjen kommit hem, myst med smothie, pepparkakor och julmust!

Önskade att jag var bättre att ta bilder, men tyvärr, har ingen lust att fjanta runt med en digital kamera som är sisådär bra.. Just nu önskar jag att vi inte åker till Dubai. Därför att jag då skulle jag kunna önska mig julklappar från mamma och pappa, vilket betyder att jag skulle ha mage att önska mig en systemkamera. Men å andra sidan kommer jag säkert hitta massa fina saker därnere och då får man lite extra eftersom man inte fick julklappar hemma, av mamma och pappa.
Fast jag vill hellre ha fina bilder att kolla på när jag kommer hem, snälla jultomten om du ser detta, så är det en systemkamera (helst Nikon) jag önskar mig!

Matchen igår vann vi med 30-7. Eftersom vi redan visste (vi har möt dom innan) att vi skulle vinna var match tråkig och kände att det var väldigt ovärt att åka 2h bil resa för att möta dom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0