22NOVEMBER

Om några minuter kan jag bocka av media inlämningen från listan också, känns riktigt skönt att strax vara klar med den! Igår var jag ju inte som sagt på humör och kände inte alls för att gå till skolan (vem gör det en måndag morgon i och för sig, men jag hade mina anledningar) men det finns faktiskt vissa människor som kan ''lysa upp'' ens dag! Det känns så otroligt skönt att få ha dom runt omkring sig i princip hela tiden och dom får en verkligen att le även fast allting suger (tänker på skolan huvudsakligen).
Tack till ER!

Idag var det final i Biggest loser Sverige, jag har följt programet varje måndag nu och att få se dessa, till en början, enorma människor som (vissa) är som pinnar nu. Att man har den viljan att gå ner 75.5 kg, på bara några månader. KF (Karl Fredrik) som gick ner dessa kilorna vägde vid första invigninen 169 kg och nu väger han 94, det är hel sjukt! Jag satt och skrattade av glädje för deras skulle, jag blev helt känslosam (don't ask me why). Det är helt sjukt! Hur klarade dom av det egentligen? De var tankar som cirkulerade runt i mitt huvud.

Nu ska jag skriva om hur media, familj och vänner påverkar oss i livet, sista frågan, gröömt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0