19NOVEMBER

Ännu en replik.

Sitter och skriver på svenskan som ska vara inlämnad ikväll och för engång skull är jag nöjd med det jag åstadkommit hittills. Jag sitter och bläddrar fram och tillbaka i boken för att hitta fakta jag missat och jag blir bara mer och mer inspirerad av hennes sätt att skriva, fantastiskt! Hur mina tankar rullar igång när jag läser hennes kursiva text, som denna ovan, ännu en replik. Så många tankar som man kan tänka och bara använda sig av tre ord.

Jag sitter även här och små ler åt mig själv för att jag kom på en klockren rubrik till ett av styckerna, what happened in LA, stay in LA, tänk att den meningen kunde bli så användbar till ett svenska arbete! (Ellen, tjejen i boken som det handlar om, åker nämligen till LA för ett foto jobb och ja.. vad som hände där vet bara vi som läst boken, hehe).

Nu när jag väl kommit igång med inspiration och skrivandet ska jag givetvis börja så sakteliga göra mig i ordning för träningen, so typical! På tal om träning har/hade jag en redig träningsvärk att ta itu med idag i skolans trappor..

Nu måste jag kila, latero!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0