10NOVEMBER

Igår var jag högst upp. Imorgon är jag nedanför
Jag ser inga gnistor slå ifrån min egen glöd
Jag vill känna mer, Se mer än jag ser. Något kommer brännas ned
En miljon på banken men ingenting att leva för
Daniel Adams-Ray – Gryningspyromanen'
Lite svart lite vitt framför allt däremellan
Det kommer vara så bland molnen Lite svart lite vitt framför allt däremellan Det kommer vara så bland molnen Daniel Adams-Ray – Vitt Om inte jag var feg, om inte du var den som hade rätt Hade väl du aldrig kunnat genomskåda allt som skett Samma gamla visa, men vet inte vad det är för låt Förlåt att jag aldrig någonsin sagt förlåt Daniel Adams-Ray – Förlåt att jag aldrig sagt förlåt Kommande 2 veckor har jag 3 inlämningar (svenska, geografi och media) att inte se framemot. Kommande veckan har jag 3 lediga dagar (mån-, tis- och onsdag) att se framemot. Kommande kväll har jag 3 super bra program (Paradise Hotel, Bonde söker fru och Berg flyttar in) att se framemot. - Talet 3 är magiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0