Sov gott!

Hur trött man än blir har jag aldrig tråkigt med dig!
Det var riktigt skönt att få träffa Hanna igen, har inte träffats på 1 månad så detta tillfället tänkte jag inte sumpa! (Var nämligen sjuk då vi kunde ses förra gången). Vi åkte till Iserås, där sommar stugan ligger, så visade jag henne den pratade lite om hur vi skulle göra i sommar osv. Sedan åkte vi hem till henne, pratade jätte mycket, fixade mat och tittade på humorgalan. Efter att halva programet hade gått sa vi hejdå. Tycker det är jobbigt att säga hejdå, det blir så segt och tyst.
Jag älskar dig Hanna, min bästa vän!

Nu ska jag ta mig en dusch, kolla på en film och sedan sova, är väldigt trött med tanke på hur mycket min mage har jobbat idag (finns inte ord på hur mycket jag skrattat).

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0