Just human

Jag blir helt psyko när jag åker moppe länge. Speciellt på kvällen. Jag glömmer av att jag kör. Tror att bilarna ska köra in i mig. Om det regnat, att jag skulle få tvärbromsa och moppen skulle glida på sidan och jag rätt ner i asfalten. Att däcken ska halka på sträken vid övergångs ställerna/pilarna i marken. Eller att en bil skulle präja ner mig i diket. Eller att min hjärna säger åt mig att ta ut ena benet från moppen i en sväng för att jag skulle ha den som stöd.
Men jag hann vakna upp..


Usch, hatar att komma in i såna ''faser''. Inbillar mig så extremt mycket, släpper taget om hjärnan, jag menar, den har ju redan tat sommarlov.
Nu ska jag krypa ner i sängen med min fula katt, se en film med Johnny Depp och önska att han var min. ♥ Tänk om mam har ringt honom och pratat as mycket och sagt att jag vill träffa honom, hon köper en random resa till mig mot LA/en ö i Bahamas/Paris och så får jag träffa honom. Tänk den presenten, den perfekta sweet sixteen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0