Efter 3h's..

pass är jag helt slut. Började med Station/bas, tänkte köra det som en slags uppvärming för att sedan möta upp Frida och dra in på gymmet, den fungerade bra. Gymmade 1.5h efter 1h blev jag hungrig och trött. När vi gått ut från gymmet sprang jag ner till 'receptionen' och köpte mig en banan, det var nog den godaste bananen jag ätit på länge!

Nu är jag äntligen hemma igen. Ska in och träna imorgon också, har tränat ända sen i fredags, hej sjuka människa! Nästa vecka ska jag skaffa kort på Friskis, värt!

Har precis ätit klart och nu ska jag ta lite glass till efterrätt - det förtjänar jag! Haha!

Måste bara säga att det verkligen kändes som sommaren är påväg, äntligen. Jag åkte mer shorts in till Kungsbacka. Efter gymmet när vi gick ut vid 21:00-tiden var det fortfarande varmt och ljust. Det är fortfarande varmt.
Hej hej sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0