7MAJ

Grattis Alexander 16år!
Nu alldeles strax ska jag åka hem till Linnéa för chill/krök kväll. Taggar inför imorgon istället, PARTEY!
Denna dag har vart väldigt seg, var väldigt trött så det var väl ''felet'' på dagen. Jag, Kalla & Lisa satt i caféeterian idag, gjorde inte så mycket, men vi hade riktigt roliga stunder, självklart!
Sov 3.5h när jag kom hem, lovely, dock var klockan 18:00 och nu är klockan 19:00, håret var redan fixat när jag vaknade, dock fick jag göra mat och välja kläder, vilket tog ett tag.

Nu ska jag knyta mina skor, dra på mig jackan, ta väskan och traska till bussen och störra mig på alla sniglar som kommer åka förbi mig.
Ha en fin fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0