27MAJ

Hellu bloggie!
Har just tjötat med Hanna, ska träffa henne imorgon! ♥ Har 2 lektioner imorgon, svenska, matte och bollsport. Matte och bollsport är en halv lektion var, för man gör ingenting på dom ändå. Sitter och mumlar en dikt jag ska kunna hyfsat utantill imorgon.
Idag gjorde jag sista provet (förhoppningsvis, vill inte göra om matte eller musik provet, men det tror jag inte. :D) Även mitt sista test, hallelhuja! Sista inlämningen blir på onsdag, inte speciellt jobbig. Men eftersom vi har inställda no lektioner mån-tis så ska vi jobba hemma.

Blev en udda träning för min del. Började med att jag kom 15min försent pga att jag aldrig hinner till 17:00, så säger tränaren att dom bara ska köra till halv för att vi skulle kolla på herrarnas match, dunder tråkigt!
Ovärt att ens ta på sig skorna, så jag spelade fotboll med mig själv. Efter matchen var vi ute och sprang intervaller, cp jobbigt. Ganska slut i hela kroppen nu.

Måste bara säga att jag gör vääääldigt bra grupper på face, alla älskar dom, speciellt min nya som jag gjorde för 10 min; Musik har inget utgångsdatum.

TMI (to mutch information) Krille!
Ha det gött haaaj! På tal om hajar langar jag en vithaj låt:
Näääk – Vithaj - Feat. Sexfemman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0