15MAJ

Kom nyss hem är så extremt trött! Har spelat tre matcher, förlora en och vann två. Så imorgon är det samling 07:50, great. Men A-slutspel blev det.  Ikväll ska jag deffinitivt bara vara hemma och ta det lugnt. Mormor är även här. Nu ska jag hjälpa till att göra tårtan till imorgon, men innan dess, bilderna från igår och idag:

Hej, hur fint är det inte? Passar perfekt till de andra berlockerna jag har på mitt armband.
Kortet får 10/10 stjärnor, damn vad jag skratta när jag såg det, baksidan var fin den med - men inte lika fin som framsidan.. ;)

Givetvis en bild på i princip all lera jag samlat på mig. Är ännu mer på armar, baksida ben och tröjan, ansiktet you name it. Tog fanimig 30 minuter innan jag var ren igen..! Skönt att det ska bli bättre väder imorgon.
Nu blir det bakpotatis till middag, verkar som att dom gjort klart tårtan medans jag la upp bilderna, haha!

Talktoyoulater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0