Hel dag i Götet

Lördag: Gick upp vid 08:15 för att jag, Alva och Carro skulle åka in till Si-fi mässan, men sen blev det massa missförstånd så det blev ingen Si-fi mässan för min del. Istället åkte jag med Hanna och Fannie in till Göteborg, gick en ''omväg'' (med flit) från centralen till Haga samtidigt som vi gick in i en massa affärer och kikade runt.
Efter ett par långa timmar i stan kom vi (äntligen) fram till Haga för att äta, hehe, mat ♥ Kristin.
Efter lunschen åkte vi tillbaka in mot centralen eller Kompassen och tittade där lite, sedan blev det hem resan!

Hanna hittade några riktigt snygga glasses, haha!

KaddeMumma!
Kvällen spenderades hemma hos mig lugn men ändå rolig. Tittade på World Trade Center, den var lite sådär halv bra okej, den var inte alls så bra.. Det blev mycket skratt och flams från min och Hanna's sida, hos Fannie hade John Blunder kommit en stund.

Just nu väntar jag besked från Hanna om lite things så vi får höras senare.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0