@ Tova's place

Igår var en bra dag!
Började med att jag och Hannah var i Göteborg träffade mormor en snabbis så jag fick mitt ''nagelack'' som jag ska ta på nagelbanden och naglarna så att dom blir starkare och växer fortare!
Köpte cola och gifflar och satte oss ute i solen och fikade! Vid 17:00 åkte vi tillbaka mot Kungsbacka för att hon skulle på tjejmiddag och jag ringer Andreas och får åka tillbaka till Göteborg, fast det var det värt! Inte träffat honom sen i December, gick runt i stan och prata om massor. Vi 19:00-20:00 (?) åkte jag hem till Tova på krök och där förblev min kväll!
Nu väntar jag på att Linnéa ska städa klart sitt rum och fixa sig så hon får pallra sig ut hit.

Peace and love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0