Bambi på hal is

Hanna kom tidigt imorse hem till mig, vi åt god frukost, flingor och scones! Skrattade tills vi dog åt hennes snygga skriskor, blågula, hel nice!
Efter bara att vi åkt i 1h i började vi tröttna bara för att några hockey nördar kom och förstörde allting. Men det var riktigt kul innan det ialla fall!


Efter vi vart i ishallen gick vi till Karma och fikade och väntade tills klockan skulle bli 16:00 så att vi skulle kunna åka hem. Först en snabbis hem till mig och sedan vidare hem till Hanna där vi kollade på Yrrol och Halv åtta hos mig.

Imorgon efter skolan ska jag träffa Ellinor, det var verkligen inte precis igår, hehe! Nu ska jag lägga mig i min säng och kolla på tv.
Bye!

Kommentarer
Postat av: Hannyy

HAHA! Cuuute, "I like the way she moves", imponerande steg hon tar ut på det hala. Vilken talang till kompis du har!

I love you, girl

2010-03-09 @ 22:51:16
URL: http://valerievalerie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0