Alice in Wonderland

Så fort vi kliver på pendeln och ska sätta oss ser jag en metro med en riktigt snygg framsida, hela tåg resan satt jag 'bunden' till tidningen och längtade!

När vi kommer in till Göteborg gick vi till ett jätte mysigt fik alldeles vid Bergakungen och Josse tvingade mig att plugga på min redovisnings text som jag ska ha imorgon på so:n, nerd! När vi fikat klar går vi tillbaka till Bergakungen och så tittar Josse in genom fönsterna och ser en tjej som klätt ut sig till Alice, så säger hon:

- Titta Kristin, det är Alice i underkläder!!
(Hon skulle säga: Titta Kristin, det är Alice i underlandet)!
Shit vad jag skrattade åt henne. Hon kom inte på sig själv försen 3 sekunder efter vad hon sagt..

Om filmen nu då..:

Helvetes damn cp vad bra den va! Väl gjord bakrund och figurerna var lika så. 3D:n var grymt bra! Skämten i filmen hade dom verkligen fått till det med också. Blev verkligen kär i The mad hatter som Johnny Depp spelade, gjorde den rollen riktigt bra. Den är verkligen sevärd, titta på den på bio först (i 3D) innan ni kollar på den hemma!
Tim Burton har verkligen lyckas igen!

Kommentarer
Postat av: DANIELA

WOHO, tokio hotel har ju gjort något soundtrack till den = JAG MÅSTE SE DEN :D<3

2010-03-07 @ 01:28:53
URL: http://danies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0