Akustik

Min dag har bestått av ett skriva på min  no inlämning som ska vara inlämnad imorgon, den handlar om örat/hörseln jätte kul! Det tog mig 5h att göra den, dock satt jag inte precis i sträck och skrev den, men 4h (bara så att ni vet).
Nu på kvällen fick jag tat mig en promenad och tänkt på allt som har hänt under mitt liv, det är läskigt mycket som har hänt bara på 15, snart 16 år. Jag har ju knappt levt halva mitt liv (får jag verkligen hoppas).

Nu alldeles strax ska jag duscha så att jag hinner fortsätta kolla på Wallander. Tyvärr har jag då ingen tid att skriva om lördagen så det får väl antagligen bli imorgon.
Helvete, på tal om imorgon (kom jag på nu) jag trodde jag började 09:20 men nejnej, 08:30 ska jag vara i skolan, kvarsittning för sena söta ankomster, skönt att börja skolan 50 minuter tidigare! *Happy face*

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0