Några timmar senare..

Gräsmattan var mycket större (och jobbigare att klippa) än vad jag trodde.. Skulle även rensa mossa som hade lagt sig över några plattor, 2.5-3h tog det att fixa allt detta och jag är inte klar än med första klippningen!! Ska klippa lite utanför häcken + lodrätt håll.. Men nu tänker jag inte tänka på gräs mer (dock luktade himlans gott, älskar lukten av nyklippt gräs, haha!) för nu ska jag åka hem till Yulia och övernatta där! ♥

Ni har väl inte missat att Braslien spelar ikväll, 20:30 är matchstart, sändningen börjar 19:30, mot Elfenbenskusten. Ska försöka få med Yulia att kolla några minuter på den, fast det beror ju på vad vi ska hitta på. Nej! Nu har hon fått vänta alldeles för länge på mig så nu drar jag härifrån!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0