''Kvällen slutade vid Karma'', men så gjorde den inte det. ;pPPppPpPpPp

Jag, Linnéa, Josse & Kiwin fikade på Karma som planerat, men kvällen stannade inte där.. Vi åkte med Kinnan och hans kompis till deras kompis och chillade lite, höhö. Medans dom satt och viskade och skrattade hade jag ögonen på tv skärmen, England-USA, vem vill inte missa det!?!? Efter matchen träffade vi några som precis kommit från en fest som hade failat i Tölö, bara några hus bort där vi var, så vi gick dit och pratade med de människor som stod utanför. Efter ett tag åkte vi till stationen för att ta bussen hem, men den gick inte försen 40min senare så det blev ''Lill Amandas dirr'', träffade roliga/efterblivna killar där, även två tanter, hihihihiihihihHIHIH!

Nu sitter jag här mer upp ätna popcorn och kiwisar är fortfarande sugen på choklad vilket jag vart hela dagen. :((
Jag och Josefine förstår varandra extra bra ibland;
Jag vill ha choklad, vi måste köpa det sen!!!
Har du 'lingon-veckan' eller?
Ah.. :(
HAHAHAHA!

Nu vill jag läsa i min hemska bok, även fast den är hemsk ber jag er att läsa den för att den är jävligt bra! Dock väldigt detaljerad när det är ''tortyr'' saker.
Mannen i boken fick ett ryck på sin fru så han tog kofoten och slog henne på knäna så blodet spruta.
Jag förstår han lite varför (tänker inte avslöja för mycket) men det var ganska överreagerat för han var inte säker på hennes ''vänsterprasslande''.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0