Jag borde bli poet

Jag har blivit en riktigt grym rimmare, haha! Igår när vi väntade på att Hanna's ena kusin Theo skulle somna skrev Hanna sms till mig eftersom vi inte ville prata så att han skulle vakna och jag svarade i rim.
Nu ikväll efter filmen fick jag ett sms av Hanna:
Alla har en iPhone förutom Hanna - hon ringde från sin gamla kanna. bla bla bla..
Hur har ni det, var filmen bra?
Mitt svar:
Alla har sin finaste kompis nära, förutom kristin som är långt bort från sin kära.
Synd om dig kära hanna, men jag hoppas på din fina kanna.   
Filmen var bättre än jag trott, men jag önskar jag med carlos eller johnny depp bott.
Edward är ju ingenting för mej, för han saknar ju en grej.. (Han är ju iskall)
Värme är det man vill ha från sin man, vilket båda av mina älskare kan.
Men min värme vill jag helst ge till dig, för du är den som betyder mest för mig.

SLÅ DEN DU! ;)


Tänkte jag kunde lägga upp några få bilder från olika dagar, men eftersom klockan är mycket nu (för mig som verkligen lyckats vända tillbaka dygnet, HURRA!) så ska jag gå och lägga mig, ska upp hyfsat tidigt imorgon och träna.

En moppe tur i Långasand.

Hanna Sandell + Joel Kinnema = Snopp

Får avsluta med en bild på mig och Hanniepannie! Eftersom jag är otroligt trött och det tar otroligt lång tid för bilderna att komma upp på bloggen får jag fixa mer imorgon.

Efter filmen idag träffade jag, Josefine och Olof som skulle till församlingshemmet (95:orna hade konfa) så jag följde med ditt.
Godnatt min skatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0