Dirt tävling

Ellinor smsade mig vid 13:00 och var i ''gropen'' där det var ''en av Sveriges största cykel tävling'', yeah right! Dock var det killar från USA & Canada som var där och sponsrade och cyklade, sjukt duktiga killar!
Nu när jag kommer hem hör jag pappa fråga:
Ska du inte kolla på bröllopet!?
Till svars:
NEJ, ALDRIG I LIVET!!!

Hatar att dom ska göra deras bröllop till en sån himla stor grej!
Det absolut största frågan jag skulle behöva ha svar på just nu är:
NÄR SPELAR USA OCH ALGERIET?
Någon sa 23, klockan 16:00, men då spelar England - Slovenien (HEJA ENGLAND!!!) Jag hittar det inte någonstans. Om det är någon som vet, lägg en kommentar, I need to know guys!

Nu måste jag fixa mig inför ikväll, ha det gött haaaaj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hjärtat, mysigt att träffa dig !

Du vet killen som ramlade , han bröt ryggen!!!

Sjukt läskigt!

Ses snart ?! <3

2010-06-25 @ 17:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0