23JUNI

Hej!
Just nu lyssnar jag på: K'NAAN – Wavin' Flag - Coca-Cola® Celebration Mix Helt klart en favorit!
Är jätte glad just nu så kan bli lite flumigt inlägg, berättar varför längre ner. ;)

Efter matchen (Brasilien-Elfenbenskusten) i  söndags träffade jag och Yulia, Petter och Martin, chillade lite hemma hos Peter sedan gick vi hem till Yulia sov där.
Måndag: Åkte till Vita sand med Cassie (och Yulia) badade (jag bada för första gången på hela 2010! Dock dopade jag inte huvudet..) och sola! På kvällen grillade vi + Erica och Kiwin.
Sedan åkte jag hem till Kiwin och vi kollade på Beck - Monstret.

Tisdag: Jag, Linnéa och Josse åker till stugan och fixar köket, inte speciellt mycket kvar nu! vid 18:30 tiden åkte jag, Josse och hennes mamma in och gymmade. Åkte hem, duschade osv sedan åkte jag hem till Hanna! ♥ Vi grillade marshmellows, drack te och åt äpple ink. bulle!
Sedan sov jag där.

Onsdag (idag): Redig slapp dag! Åt brunch, åkte och handlade frukt och grönsaker inför kvällens mat. Åkte hem och kollade på matchen (Paulina skulle inte komma hem försen på torsdag), äckligt spännande match, 1-0 till USA på tilläggsminuter, God bless you America! (höhö).

Goa fruktsalladen (rostademandlar och något yoghurtgott serverades till).

Men innan jag åkte hem bestämde vi hur vi skulle fira våran midsommar, eller det hade vi redan fixat i måndags att vi skulle ner till Falkenberg och fira i Långasand. Men hur skulle vi ta oss ner dit? Bil? Nä! Tåg? Nä. Gå, springa? nono!
Vi ska ta mopparna ner! Moppetur genom Halland, hur kul kommer inte det bli då? Den vägen vi kommer få ta (eftersom vi inte kan åka på motorvägen) är nästan 100mil, 97.3 om man ska vara mer exakt. Givetvis kommer vi filma och ta massa bilder!
Dock kommer det inte finnas internet där nere så bilder m.m får ni vänta med tills jag kommer hem.

Nu har jag skrivit väldigt mycket och packat alldeles för lite..
Talktoyoulater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0