19JUNI

Medans jag inte har bloggat har jag:
Tyckt att lokalfesten sög (så jag, Hannah, Linnéa & Johanna stack där ifrån).
Druckit lite för mycket saft.
Fått en jätte stor bula i bakhuvudet för att jag ramla av pakethållaren på cykeln.
Förälskat mig i USA's lagkapten, Carlos Bocanegra (dock tycker jag fortfarande Johnny Depp är snyggare/bättra you name it).
Lyssnat/lyssnar sönder på Shakiras - Time for Africa, den får mig bara tänka på Carlos. :(

Träffat Fillan som även sov hos mig.
Dampat vid datorn med ''natthumor'' från existens.
Kollat på Prinsessan & Grodan och Dear John, damn vad jag grät!
Städat ''mitt-badrum'', rensat bort krämer tandborstar osv.

SNYGG! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0