13JUNI - Sommarlistan

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Det vet jag faktiskt inte, vi brukar bila till Norge, ganska lång tråkigt men vissa delar kan faktiskt vara roliga. Men denna sommaren ska jag åka iväg lite med kompisar så jag kommer nog hitta ett perfekt ställe.

2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
- Svårt att säga för det beror på humöret, men stranden inte här i Onsala utan man tar moppen (buss blir alldeles för varmt) och åker iväg till något trevligt ställe och är där hela dagen!

3. Vad lägger du hellst på grillen?
- Riktigt gott kött

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Jag har två hanbollscuper i Juli, sen kanske Falkenberg med Hanna, Fjällbacka och Malmö med Josefine (förhoppningsvis). Imorgon ska vi börja med sommarstugan eftersom det ska bli fint väder!

5. Dina bästa sommarfärger?
- Aprikos, vit, ljusafärger i allmänhet!

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
-
Klaga på vädret hur det än är. Husbil/husvagns semester.

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Oj, det är svårt att sätta fingret på ett specifikt sommarminne, men Strömstad & Fjällbacka minns jag som om det var igår.

8. Havet, sjön eller poolen?
- Havet eller sjö, jag tycker inte om maneter, karabbor, sen skrämer jag upp mig själv efter sett massa haj och orm filmer (jätte larvigt jag vet!!) Men jag gillar bara att bada i en sjö, Skärsjön, för där lever ingenting, inga blodiglar (eller krokidiler/ormar, HAHAH!).

9. Vad väljer du i glassbaren?
-
Solero! Dock har dom inte kvar dom riktiga som för några år sedan.

10. Vart går din drömsemester?
- Bahamas, USA överhuvudtaget, vill se Niagariafallen, Grand Canyon, NY, LA, Hollywood you name it. Men även Afrika och Indien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0