11JUNI - om 10Juni

Eftersom det inte blev något inlägg alls igår.
Började med en regnig men rolig skolavslutning! Gick på ''plankan'', givetvis ska jag vara först (i min klass, men det var som att vara först på hela skolan..) och blir så extremt nervös, och plankan var smal och björkkvistarna dom satt up satt väldigt tätt, givetvis skulle jag tappa balansen lite och kliva ner på någon bräda under och sedan tillbaka upp på plankan, höll på att svimma ju! Nej inte riktigt men ändå, haah! Efteråt kom jag inte ihåg vem jag kramade vad lärarna sa, jag var ganska borta..
Efter avslutningen åkte jag, mamma, pappa och mormor till Karma och åt lunch och lite fika. Vid 15:00 åkte vi hem och jag packade ner allt jag skulle ha till balen och åkte hem till Hanna. Dit kom även Viktoria och sminkade oss, sjukt duktig tjej! Det blev lite stressigt när vi skulle fixa håret för att vi inte alls hade mycket tid kvar, men det löste sig och blev helt okej!

Plankan..

Lite bilder från skolavslutningen, mormor har fler men dom har jag har inte.
Balen var verkligen underbar igår, perfekt avslut med alla niorna!
Bilder kanska kommer upp senare, annars får ni kolla facebook. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0