02:39

Super go kväll med några goa tjejer hos goa Lisa!
Go middag, efterrätt men äcklig film. Kollade på The Collector, den första ''skräck/tortyr'' film jag kan rekomendera! Dock satt jag och grät när en katt dog på ett förjävla hemskt sett! Tänkte på min katt, det första jag gjorde när jag kom hem var att krama om honom. Jag hatar verkligen djurpålågeri! Kunde inte se hela scenen med katten, men jag hörde och sen berättade dom som hade kollat att det var lika bra att jag inte kollade.

Satt kvar en stund med Lisa tills hennes föräldrar kom hem sen drog jag mig hemåt, nu vill jag gå och lägga mig så jag kommer upp hyfsat tidigt så jag får ge hinna ge Hanna en hejdå kram för att hon åker till Grekland imorgon natt, men ska iväg redan på eftermiddagen.

Min kamera ville inte vara på min sida ikväll så inga bilder blev det..
Nu ska jag försöka sova, min jobbiga lillebror har givetvis lan i källaren och dom svär, gapar och har sig..
Puss!

Kommentarer
Postat av: Hannah börjesson

till vänster om shock i gbg :)

2010-06-12 @ 11:26:13
URL: http://hannahvictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0