Sista natten i Sverige

Jo, för imorgon (idag) åker jag och min familj söder ut, till Skåne och Köpenhamn. Kommer hem på tosdag igen, dator ska med men inte säker på att internet kommer fungera överallt!

Dagens roligaste person blir Hanna Sandell, som fick mig att gråta av glädje idag när vi skulle gå på bussen påväg mot stan. 
Hon skojar med busschaffören(?????) genom att ta upp ett gammalt hundra kort (dom har tagit bort såna för några månader sen och de gröna automaterna till) och frågar honom:
- Vart ska jag stämpla detta nu då?
Han:
Vi har tagit bort dom, du får skriva en sms biljett då.
Sen hör jag inte så mycket mer för att jag börjar as garva och håller plånboken för ansiktet!
Sen tar jag bort plånboken och ser Hanna ta upp sitt betalningskort och säger:
Hah, jag skojade bara, ha-ha-ha!
Då kom tårarna och dom rann och rann, trodde aldrig att dom skulle ta slut, men det var hemskt roligt!
Du är underbar Hanna!

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Cry Baby, mumma, Johnny Depp!!!!
PORRRRRRRR! 
Tycker väldigt mycket om att jag hittat en go vän som också tycker om killen (mannen), Moa! Hela buss resan hem igen satt vi och prata om alla filmer han har gjort, Johnny Depp nostalgiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0