Hälsa&skönhet

Kom precis hem efter att ha tränat, så skönt riktigt slapp fredag! Nu ska jag äta thaimat och efter det blir det onyttigheter, hehe.
Var och köpte ansiktsmasker, body butter (mango, luktar super gott) och body scrub efter gymmet. Köpte 4 (8st masker för att det är två stycken i ett paket) olika masker så får jag testa mig fram eftersom jag aldrig använt Chantelle's märke förut. Nu har jag lovat mamma att plocka ut diskmaskinen innan vi hämtar maten, ska lägga upp lite bilder senare också!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Henningsolveig

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-01-27 @ 12:06:40
URL: http://henningsolveig.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0