8JULI

Igår och några dagar framåt spelar jag Partille cup vilket betyder, dåliiiig uppdatering.
I förr går träffade jag som sagt Cass, vi fikade, åkte till min stuga sen sov hon här. Det kändes hel knäppt och träffa henne igen, men hon var densamma som för 6månader sen.
Igår efter hon åkt träffade jag Lisa en snabbis, åkte till Göteborg och spelade match, lyckades få en fin lårkaka, åkte hem träffade Lisa, Paulina, Emma H, Emma EÖ & Josefin. Vi spelade Med andra ord i min stuga, jag och Paulina vann så klart!

Nu måste jag ta på mig de kläder jag ska ha sedan bege mig till bussen, har två matcher idag, 15:30 & 17:50, alla spelas på Heden. Måste bara säga att vi har ett kanon väder här, kommer säkert se ut som man gjorde på Aranäs Open?
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0