29JULI

Blev inget gym för mig och Josse igår, vi tog en låååång promenad istället, lite powerwalk skönt! Tog verkligen vara på gårdagen eftersom det skulle bli den sista soliga/varma dagen på hela veckan! När jag kommit hem var det snabba puckar för att hinna med bussen till Kungsbacka där jag skulle möta upp Cassie och vi åkte till Åsa för att bada & sola heeeeela dagen och så blev det också.
Var hemma vid 18:00 tiden, åt mat, matade Hanna's katt (som jag passar), duschade åkte hem till Fillan och sov där. Felicia hade ''varnat'' mig för flugorna hos henne. För att de senaste dagarna hade hon vaknat av att dom surrat omkring i rummet. Äsch tänkte jag, jag är svår väckt (när jag ligger skönt)! Men så fort i lagt oss märkte jag att sängen var för hård och kuddarna för tunna, aaaaaargh! Så jag la mig och läste någon timme så att jag skulle bli tröttare - jag lyckades och somnade. Jag vaknar upp självmant (trodde jag ja!!), nä, då är det två jävla flugor i rummet som surrar vid mina öron.. Eftersom det var så ljust ute gav jag upp med att försöka somna om och väntade på att Felicia skulle vakna. Inom loppet av 30 sekunder har en bamse hund och en katt lagt sig på mig, fan.. Katten får jag bort men inte hunden. Jag tar upp min klocka och kollar vad den står på: 07:15, det är fan inte sant!!!!!! 
Ligger ihop pressad mellan en stor och stark hund, Fillan och en katt, inte nog med det nu är det FYRA flugor i rummet, GO MORGON KRISTIN! Efter 45minuter somnar jag äntligen (efter jag fått ut alla djuren från Fillans rum). Min dag hade redan börjat dåligt så varför skulle den inte fortsätta?
♥ När jag skulle ta vatten från hennes kylskåp fick jag kolsyrat, jag hällde ut to

AAAAAAAAAAAAH, JAG FÅR FANIMIG PANIK, JAG GE UPP, JÄVLA SKIT SOM BARA GÅR UT FRÅN INLÄGGET HELA TIDEN OCH SÅ SPARAS DET ITNE, JAG GER UPP DET FÅR VARA SÅHÄR, JAG HATAR MITT DAMP TANGENTBORD, MÅSTE KÖPA NYTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fick i alla fall gymmat, goaste på länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0