Sanna's sweet sixteen

Fredag;
Börjar med att jag och Carro köper den sista maten inför kvällen sedan åker vi hem till henne hämtar resten av maten sen går vi hem till Sanna där vi ska spendera ikvällen.
Sätter igång med att laga mat och fixa i ordning, folk rullar in under tiden. Vid 20:00 tiden släcker vi ner hela huset och förbereder oss inför hennes ankomst, strax efter det hör vi Camilla, Amanda och Sanna låsa upp dörren när dom klivit in tänder vi lampan i hallen och.. SURPRISE!! Det blir en riktigt bra kväll lyckad för den delen också, fast kanske inte slutet men det tar jag inte upp här, what happened in Sanna's house, stay in Sanna's house.
Någon gång under natten gick jag och Carro hem till henne och sov.

Fick inte så många bilder, men här är en på födelsedagsbarnet i alla fall!

Lördag;
Klockan 09:00 väcker Carro mig, fyfan vad jag mådde kast, blä! Jag och Carro gick hem till Sanna för att hjälpa henne och Amanda att städa, fast vi satt mest och tjöta om kvällen, 3h senare går jag, Carro och Amanda hem till Carro och äter frukost tittar på Black out, konstig film men eftersom Amanda hade tjötat hela morgonen om att få se den så satte vi på den. Efter vi kollat klart på den satte vi på Bert, jag och Amanda såg 2 avsnitt, inte ens det innan vi somnade.. Carro väcker oss 15:30 och säger att vi ska köpa godis (äntligen, haha). Amanda hoppar av på vägen tillbaka, när jag och Carro kommer tillbaka hem till henne sätter vi på Sommaren med Göran, väldigt rolig film - värd att se! Sen kommer mamma och hämtar mig vid 19:00, vid 20:00 åker jag hem till Simon där Linnéa också befinner sig, ingen sa speciellt mycket den kvällen, men vi hade våra anledningar.. Satte på någon Brad Pitt film, kommer inte ihåg vad den heter, handlade om andra världskriget, bra/rolig var den i alla fall.

Men nu har Wallander börjat igen.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0