@ Mrs Sandell

Hos sjukgymnasten gick det mycket bra, jag är på bättringsväg, JAAA! Kommer antagligen kunna träna som förut i mars/april (med knäskydden på försäkerhetensskull). Efter jag vart där så gick jag hem till Hanna och hon bor inte precis granne med vårdcentralen, men eftersom bussen skulle gå ut till Älskogsbräcka först och sen hem till Hanna gick det snabbare att gå.

Just nu håller Hanna på att spela Wii och så låter det som om det kommer inbrotttjuvar in i huset heela tiden..
Måste också säga att Hanna är en 'jävel' på att rockarock ring och åka slalomskidor, eller inte. Hade det vart i verkligheten hade jag fått ringa ambulansen! Fotboll är heller ingen höjdare märkte jag nu..
Men nu är det min tur att åka på snön och på tal om snö, damn vad det snöar ute!

P&K!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0