film tjöt

Under 2010 beräknas det att Johnny Depp ska göra två filmer, den ena är Alice i underlandet, garva som fan när jag såg det! Fast givetvis ska jag se den, med sällskap eller utan! Sen The rum diary, fast den har dom inte börjat skriva på ännu.
Så jag ser framemot 2010, fast ännu mer 2011, Pirates 4!


På tal om Pirates så stör jag mig så hemskt mycket på en sak som dom inte tänkt på när dom gjorde 3;an är att;
I slutet av tvåan så tar Jack Sparrow David Jones hjärta ifrån kistan och James Norrington ger hjärtat till Beckett, men i vilket fall som helst när David Jones öppnar kistan finns hjärtat ju inte där, men det är han som har kistan när filmen är slut, inte Beckett, han har bara hjärtat.
Men när Beckett och David Jones möts i 3;an för att Beckett vill ha hjärtat på Den flygande Holländaren är det Beckett som har kistan..

Det är sånahär saker jag stör mig på, dom ytterst små sakerna som ingen annan skulle göra som inte sett filmerna så många gånger som jag gjort. Men jag kan inte sluta kolla på filmerna ändå, dom är så grymt bra!

Sen har jag fått frågan (ett antal gånger!!!); Hur många gånger har du sett Pirates filmerna/Public Enemies?
Svar; Jag har ingen aning, tappat räkningen, fast i och för sig har jag inte ens räknat, men som sagt dom är lika bra varenda gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0