TT - Tjockis torsdag

Nationella gick bra idag, hade en svår start men det blev bättre sen.
Idag var nog den dagen jag ätit mest godis på hela 2009 och 2010! Det började med att alla hade med sig till nationella, sen blev det pannkakor(hann inte få speciellt många pannkakor dock eftersom alla var som gamar. Fick två i alla fall, den tredje smakade plast..) och när dom var slut la dom fram nuggets, i bamba.
Idrotten idag bestod av snack (om skratt) och bullar, kaffe, te och saft. Efter ''idrotten'' så hade vi matte, tog det allmänt lugnt, hon sa till oss att inte anstränga oss och inte jobba så mycket, haha, chill som fän! Sen på so:n hade vi vikare och hon tyckte så synd om oss eftersom gick ändå till 16:00 och vi såg så himla trötta ut (vi var också) så då bjöd hos oss på godis för att vi skulle piggna till..

Nu sitter jag här och kollar igenom min spotify lista om vilka låtar jag ska ta har x antal sen några på mobilen också, men fler ska det bli! Om 10 minuter är det final (för veckan) i Halv åtta hos mig, yes! Sen ska jag duscha fixa mig och packa ner inför imorgon, för då åker jag äntligen!

Ledsen att det inte blev speciellt mycket uppdatering igår men jag var med Hanna sen var mitt internet jätte segt osv osv! Skulle försöka ladda upp den andra filmen idag på YT med det gick inte, damn! (Du fick som du ville Hanna)..
Sen blev jag ju så jävla glad igår när jag fick bokat biljetterna och dom ligger redan i min plånbok och väntar på att få användas, 2 veckor och 6 dagar, TAGGA!
Nu ska jag fixa några låtar till, kolla på tv, plugga spanska och sova.

Vet inte om internet fungerar på tåget upp, men vi tror det, i såna fall kommer säkert ett inlägg då, annars blir det väl från hotellet, vi får se! Om inte, hörs vi på onsdag, but I don't think soo!

Kisses n' hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0