Robin ♥ Hanna

Ja, då var det dags att dra om min gårdag, eller snarare Hanna och Robin's. Nu undrar ni väl vem denna ''Robin'' är, jo serni, Robin Gjürgen Andersson heter han och är Hanna's lille ''prins''. Han kom tydligen och hälsade på Hanna igår vilket jag absolut inte visste om så det blev en riktig schock för mig eftersom hon inte sagt någonting om honom till mig. I alla fall, här kommer lite bilder på honom och dom två, socker söta, verkligen! ♥

Efter Robin hade åkt hem till sig så kollade jag och Hanna på Halv åtta hos mig och Crocidile Dundee.
Sen måste jag också be om ursäkt till dig Hanna för att jag är sån dålig förlorare, hehe.

Kommentarer
Postat av: HANNNNNNNNA

Haha!

Saknar honom redan...han är den ende, the one and only.

Jadu, jag godtager ursäkten i hopp om en ny omgång, snarast möjliga! PUSS, I Love You!

2010-02-25 @ 22:26:04
URL: http://valerievalerie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0