Min fredag

Skolan var helt okej tills spanskan började, kände hur jag blev varm, yr illa mående osv. Satt inne på spanskan och andades konstigt. Efter ett tag gick jag ut därifrån, sedan gick jag hem tog en alvedon och somnade, vid 16:00 vaknar jag igen, 4h sömn inte helt fel! När jag vaknade upp var det mycket bättre, började fixa mig och städa, hjälpa till med mat osv.
Vid 18.00 kom det massa gäster åt mat och tjöta. Efter vi ätit kom Josefine och vi har bara pratat, pratat och pratat.

Imorgon (idag) ska jag och mammi in till Kungsbacka/Göteborg och kika runt, bl.a på Lexington's påslakan, väska och kläder, stora tummen upp! Fick även 500kr idag, försenad konfirmations present, bättre sent än aldrig.

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen, är faktiskt riktigt trött efter att det sprungit runt en katt, hund och barn + en massa skratt och högljuda vuxna.
Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0