AL SOUK




Oj, det gick jättefort att lägga upp bilder, wohu! Det är mest min morbror som tar bilder eftersom han har en systemkamera, och vi har inte lagt in de bilderna än, så ni får vänta tills de bättre kommer.

De två första bilderna är inte s speciella, ganska random tagna från en båt vi åkte idag på floden. På bild nummer 2 ser ni världens högsta hus, Burj Khalifa. Det är 820meter och dit upp ska jag.. Jag som hade världens höjdskräck när vi åkte upp i Empire, 381meter (443 med masten högst upp).
Den sista är från köpcentrumet vi var på igår. På bilden är det en massa resturanger, men sen är det 13 st till som jag inte fick med på bild, haha! Gick runt 3 gånger innan jag kunde bestämma mig - kinamat

Idag var vi som sagt på marknaden i Al Souk, det var egentligen inget speciellt. Jag förstår inte hur säljarna orkar gå efter en och prata hela tiden. ''Special price, just for you'' ''Do you want a bag? Prada, Gucci, D&G'' osv. Förstår dom inte att man tröttna och inte vill köpa något av dom?

Jaja, vi gick in på ett muséum där man kunde se hur Dubai såg ut innan dom hade byggt speciellt mycket. Det var intressant tills man insåg att gångarna tog aldrig slut och fötterna började värka..

Imorgon ska det bli upp mot 27 grader, strålade sol och torrt i luften. Antaglien beger vi oss mot stranden och badar och solar. På tal om att sola har jag fått en del färg idag, det var nice tills jag insåg min converse bränna, haha! Ni vet, converse går upp en liten bit på benet och nu ser man den linjen ganska väl..

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0