Info about me

Du heter: Kristin
Smeknamn: Krille, Krilliz, Krillo osv.

Låt som när du är ledsen sörjer till: A Fine Frenzy – Almost Lover lt;/p>

Beroende av: Familj och vänner.

Vad tror folk om dig? Att jag är awsome!

Stämmer det? Självklart!

Vad får du oftast komplimanger för? Läppar, näsa, ögon & hår.

Hur imponerar man på dig? Genom att våga bjuda på sig själv, vara sig själv. Pengar & skryt går bort direkt! 
Brukar du skratta för dig själv? Mer än väldigt mycket.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Brabra.<3''

Var bor du? Onsala.

Trivs du där? Jadå.

Hur svarar du i mobilen? "Hej det är jag är det du'' eller (om det är någon jag inte känner) ''Hallå/Hej det är Kristin''

Vem ringde du senast? Hanna

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hon berättade om sin dag hemma i ledighet..
Antal timmar sömn inatt: 6h..

Sov du ensam: Ja

Brukar du komma i tid: Förvårnadsvärt ofta.

Hur känner du dig nu: Snorig..
Vanligaste färg på dina kläder: Ljusa färger (klär mig efter årstiderna)

Vad tycker du om fötter: Don't care, fast jag äcklas av andras fötter.

Vad saknar du: New York.

Hade du en bra kväll igår: Jo, go träning.

Favorit dryck på morgonen: Jucie
När brukar du oftast gå och lägga dig: Så tidigt jag kan

Är du blyg? Nej
Sysslar du med någon idrott: Ja, handboll (& gym) 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja, jag tror på att man kan bli attraherade av varandra, att man kan bli förälskad. Men inte älska någon vid första ögonkastet.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ha sex!

Är du nöjd med ditt liv: Ao.

Är du bortskämd: Nja, beror på vem man jämför med, men i min familj är jag den som är mest bortskämd. 
Vad gör du i morgon: Är i skolan, efter det vet jag inte.

Vad är det värsta du vet? Lögner

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har underbara vänner!

Vad är det finaste du fått? Alla fina grattis/vykort av Hanna.
En speciell dag du minns: Oj, svårt, men (30min senare) nä, jag kommer inte på någon..

Du samlar på: Armband & things med Johnny Depp på/med.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Någon av mina fina vänner!
När grät du senast: Fick bara några små tårar när vi såg ''I rymden finns inga känslor'', men grät vet jag inte.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa till USA och åka runt där!

Vill du gifta dig: Jo.
Vill du ha barn: Tror det, men det verkar jobbigt att föda det..

Är du musikalisk? Otroligt!!

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: Si

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Ja.. Men just nu har jag lösnaglar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0