Flygplanet

Det gick snabbare än vad jag trodde att lädda upp det, så här får ni det.

Den är ganska lång, så det räcker att se de första sekundrarna för att fatta att den var lite läskig, hehe. Ledsen för dålig kvalité, men man ser i alla fall. Den snurrar inte så hela tiden, vid 40sek så går den ''normalt''.
Andra och sista (precis innan det stängde) gången vi åkte den så stannar den högst upp så vi var upp och ner, det var det värsta jag vart med om. Den är inte precis 10m hög.. Vi hängde där i ca. 10sekunder, fyfan vilken panik jag fick eftersom den inte gjort så med någon annan innan (tidigare på dagen) trodde jag den hade gjort lite som den själv ville.. Men sen åkte den låååångsamt bakåt och vi var nere på jorden igen.

Kommentarer
Postat av: L

Åh, tack så mycket! Jo det skulle jag kunna, dock har jag inte gjort allt själv.. har fått lite hjälp, men om du säger vad du vill ha eller så, så kan jag kolla om jag vet hur man gör, annars kan jag se om jag hittar nån som kan : D

Förresten.. orka att vi gjorde i princip samma resa (Skåne - Danmark) haha, lite kul! :D

2010-08-08 @ 21:20:31
URL: http://linnljungblad.blogg.se/
Postat av: L

Vad hade du tänkt dig? (:

2010-08-09 @ 12:44:05
URL: http://linnljungblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0