CONLEY'S

Blev lite ändrade planer. Innan jag stack iväg och tränade tog jag en liten fika med Hannah, var riktigt längesen jag träffade och pratade med den tjejen! Men trevligt var det!
Just nu sitter jag kollar i någon tidning mamma kom in med till mig från posten(?), Conley's, jag brukar inte gilla såna här tidningar men den här hade faktiskt riktigt snygga kläder OCH SKOR på vissa sidor! 
Förutom att jag är förskyld så mår jag riktigt bra, allting känns så bra! Längtar lite tills imorgon, till mitt skåp, till mitt godis, hehe! Vi (jag & några från klassen) vann massa godis efter en poängpromenad i skolan, vi vann på utslagsfrågan, hur många godisar det fanns i burken. Givetvis la jag lite i skåpet så jag skulle kunna ha lite framöver, hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0