3AUGUSTI - Köpenhamn, tivoli

Precis hem kommen från Köpenhamn. Just nu snurrar hela min värld, mina ben är som spagetti, så fort jag ställer mig upp känns det som jag ska flyga lite, haha, nej jag har inte rökt på. Tivoli i Köpenhamn va det som gällde idag, ganska snurrigt där inne (haha).

Låååååånga köer var det också, på vissa ställen.


80min vänte tid, det var det värt! Ska lägga upp en film senare idag (kväll, eller när jag kommer hem) när vi åker den. Super rolig och läskig.

Middag. Mitt i en mening.



På tal om något helt annat läste jag ut boken igår kväll, 24h, gryyyyymt bra, read it! Slutet var riktigt bra, kom på att den lille jäveln (Duncan's pappa) fortfarande sitter inne.
Nu ska jag börja på en annan bok, helt annan genre, den man Älskar.
Men nu vill min bror ha datorn igen, suck.. Men får väl ta och lämna tillbaka den.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0