26AUGUSTI

Längsta och segaste dagen = torsdag. Går från 08:25-16:15, med knappt någon rast alls! Ganska direkt efter skolan tränade jag handboll, ganska go träning. Men det finns en sak jag hatar på träningarna (fast det är grymt bra) det är att vi ska hoppa jämfota över häckar utan något mellan hopp, och häckarna står jätte nära varandra + att dom är höga. Jag kommer över dom, men jag får panic at the disco innan! Detta är för att träna spenssten, vilket man behöver väääldigt mycket i handboll.

Nu ska jag duscha, därefter njuta som fan att jag har sovmorgon imorgon, börjar 10:15! 
Saknar sommaren och att få bada, men mest av allt saknar jag fotbolls VM!
Hur jävla go känsla var det inte på dagarna? Shakira och K'NAAN's låtar, varje gång jag lyssnar på dom får jag bara en enorm längtan tillbaka. Det var något underbart med fotbolls VM 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0