22AUGUSTI

Haft en riktig städ helg! Det blev läskigt rent där nere, 10h ('jobbade' igår och idag) tog det! Rensat böcker LP skivor, städat varenda vrå! Men det var det värt för imorgon får jag min 'belöning' för arbetet - shopping! Vi sköt upp det med tanke på att vi inte blev klara. Dock brukar söndagar vara en städdag för min del, så jag är ganska 'van', fast inte med denna mängden damm och äckligheter..
Men nu på kvällen blir det en 'spa' kväll som vilket söndag som helst, samma rutiner.

Härligt att jag måste gå upp 06:30 imorgon, måndagar är den segaste dagen på hela året och då måste jag gå upp lika tidigt som 3 dagar till i veckan, blää bäää! 
Nu är klockan redan riktigt mycket för att jag ska hinna fixa de sakerna jag måste hinna fixa innan jag lägger mig skönt och bekvämt i sängen.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0