20AUGUSTI

Just nu är jag hur opepp som helst på allting, min förskylning har blivit sämre, lika så min hals.. Ska slänga i mig en kopp te innan jag sticker iväg till skolan.
Igår kväll märkte jag att jag tappat bort något jag absolut inte fick tappa bort - mina örhängen! Jag är 100% säker på att jag la dom i väskan, men när jag kommer hem är dom helt borta! Grejen med dessa örhängen är inget speciellt, helt vanliga vita 'lagom stora' pärlörhängen från Glitter, bara att jag haft dom så länge som jag kan minnas, varje dag i flera års tid. Dom har gett mig tur och otur när jag inte haft på mig dom, så undra hur min dag kommer vara idag.. 
Nu måste jag kika ut vad jag ska ha på mig, något varmt i alla fall! När jag gick förbi kalendern förut tänkte jag byta månad men insåg att Augusti också är en kall månad!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0