19AUGUSTI

Imorgon börjar skolan på allvar, det känns rätt bra, för då får man verkligen se hur klassen är, eller dom tjejerna man inte vet någonting om (eftersom det är 5 killar och 10-11 tjejer).
Dagen idag var bra, på något sätt tycker jag allting går så segt, jag vill börja på allvar, men det får inte bli för mycket! Har en grymt bra fredag enligt schemat, börjar 10:15 och slutar 13:30. Alla andra dagar börjar jag 08:25!
Idag blir det nog lätt gym för min del istället för handboll, känner att min förskylning och hals får ta det lite lugnt under helgen. Känns 'sorgligt' att jag bara har dryga veckan kvar på Friskis sen byter jag till Aranäs gym..
Nej nu vet jag inte vad jag ska fylla ut med raderna längre!
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0