18AUGUSTI

Grattis till min blogg som fyller 1år idag, wiihu! Det ska jag fira med tårta och presenter! Skämt o sido, min förskylning har förvärrats från igår till idag, usch, det värsta var att jag låg i 4h i min säng innan jag somnade..
Men nu är det inte min förskylning som jag ska skriva om utan att jag hade min första dag på gymnasiet idag! Det var helt okej, hade inte speciellt höga förväntningar tur var väl det, klassen var la helt okej.. Jag gillar verkligen själva Aranäs skolan, sen lärare osv är en annan femma. Men dagen gick bättre än jag trott! Det bästa kommer till jul då vi får egna (bärbara) datorer.

Efter skolan hängde jag med min nya classm8 Hanna T, senare kom även Cass. Stannade inte kvar så länge utan åkte hem och tog ett mellanmål med Hanna S och tjötade lite.
Nu sitter jag här och små suckar för mig själv eftersom mina inlägg alltid blir desamma, när den nya designen kommer blir det andra bullar!
Nu skriker tv på mig!
Bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0