17AUGUSTI

Har stor städat mitt rum hela dagen, är helt slut! Fixade lite nya bilder till mig Johnny Depp collage i min garderob, hehe! Men jag måste med ge att mitt rum såg förjävligt ut och att det är väldigt skönt nu när det är klart. Om drygt 2h ska jag träna handboll igen och på den stunden ska jag klippa och klistra, rakabenen och plocka undan lite jag såg nu att j ag hade kvar på mitt skrivbord.
Skriver det redan nu att under hösten kommer det antagligen inte vara speciellt mycket uppdatering dagarna jag tränar, vilket blir alla i princip för att jag måste verkligen vända på dygnet och eftersom jag inte kan sova tills skolan börjar som jag gjorde förut, träningarna blir sena, man ska äta duscha you name it och då hinner klockan redan bli mycket + att det kommer komma upp skolarbeten/läxor osv.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0