16AUGUSTI

Börjar det dra ihop sig rejält, på onsdag börjar skolan igen, hade ett fullspäckat schema (fick precis se det). Men ändå helt okej.
Sov hos Hanna igår, som förövrigt vann stjärnvinst på Geisha.. Men snäll som hon är fick jag med mig en liten kartong hem med 350g. Tog mig ett lååångt pass på gymmet, sedan en låååång promenad med Josefine så det sitter rätt gött med lite onyttiga kalorier nu, hehe..
Idag fick jag (äntligen) köpt ansiktsprodukter för att mina har tagit slut hoppas på att denna är bra, från Clinique.
Nu får ni en liten bildbomb från våran soliga dag, eller den började faktiskt riktigt bra och slutade, men mitten kunde vart bättre.
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0