15AUGUSTI

Denna helgen gick riktigt fort, nästan lite för fort. Fast den är ju inte slut än, söndag idag, sista dagen på helgen och då ska jag och Hanna åka in till Liseberg för första gången i år! Vi har verkligen riktigt tur eftersom vädret är kanon, det beräknas inte med så mycket folk, det lär ju stämma eftersom det är RixFm festival på Storan ikväll, 17:00, så vi prickade nog in en perfekt dag!
Längtar mest till nästa år då nya attraktionen AtmosFear är klar, den låter riktigt läskig när man läser om den, men jag ska åka den i vilket fall som helst! Idag ska jag få Hanna åka Uppswinget eftersom hon inte gjort det än! + så ska jag spela så jag (förhoppningsvis) kommer hem med en stjärnvinst!
Nu blev det väldigt mycket Liseberg och mindre fix.
Later!

Kommentarer
Postat av: SARASTiLLE

haft en bra dag? :D

2010-08-16 @ 20:24:01
URL: http://stiille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0